9 Temmuz 2014 Çarşamba

karışık

Teyzemin aynası yenilendi

Elimde eski hali yok lakin çok eski model ve bir hayli de yıpranmış bir aynaydı. Rengi sarıya yakın ve üstü cilalıydı. Cilalı olan yüzeyleri boyamak problem oluşturabilir. Bunun için öncelikle parlak yüzey astarı adı verieln malzemeyi kullanmak gerekir. Bu malzemeyi üzeri boya tutmayan tüm yüzeylerde kullanabilirsiniz. Özellikle kavanoz boyamak isterseniz oldukça rahatlatıcaktır sizi ve de boyanız da kalıcı olacaktır. Astar boya yaklaşık 24 saatte kurur. Daha sonra üzerine istediğiniz uygulamayı yapabilirsiniz. Ben beyaz boyayıp yine teyzemden aldığım peçetelerden boncuk boyadan ve taşlardan süslemeler yaptım. O da bir hayli şaşırmıştı peçetelerinden bunun çıkmasına...:) Üzerine ise yine sprey vernik kullandım. Siz de aynalarınızın çercevelerini yenilemek istiyorsanız işe önce aynayı bir kağıt ile kaplayarak başlayın. Ben zamanımın çoğunu ayna temizleyerek geçirmiştim...






Bu da başka bir çalışma. Benim için fazla aceleye gelmişti. Ama size bir fikir edindirebilir...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder