18 Temmuz 2014 Cuma

Tepsiler

Yani başladığım zamanlarda yaptığım ilk çalışmalarımdan bir tepsi örneği.....
Ortası krem rengi crocodile çatlatma üzerine kolay transfer ile hazırlandı. Kenar kısımlarında ise iki renk arasındaki geçiş kısmını bütünleştirmek için yapıştırma şeritler kullanıldı....



 
 



Bu sabah bitirdiğim yeni ürünüm... :) Puantiyeleri beni bir hayli zorladı. Silip silip tekrar yaptım. Stencil  uygulamada pek başarılı olduğum söylenemez. Biraz sabırsızım herhalde. Hemen bitsin istiyorum. Aslında bu uygulama zor değil, sadece biraz zaman alıyor. Stencil fırçasına alınan çok az bir boya ile birkaç kat geçerek uygulamak gerekiyor... Neyse baya uğraştım ama sonuç güzel oldu....

İç yüzeyini süslemede peçete  kullandım. Biraz da ince bir fırça ile küçük dokunuşlar...
Kullandığınız peçetenin sanatsal olmasına özen gösterin. Yani çay toplantılarından güzel olan peçeteleri toplayıp biriktirmeyin :)) Peçetedeyken desen hoşunuza gidebilir. Ancak obje üzerine uygulandıktan sonra renkleri soluyor. Daha güzel sonuç vermesi açısından yine hobi marketlerde bulabileceğiniz sanatsal peçetelerden kullanın. Hem renkleri çok canlıdır hem de çok fazla desen seçeneği de vardır. Ayrıca peçetenin bütün olarak uygulanmadı sırasında da çok daha güzel sonuç verecektir...

İyi çalışmalar......
Görüntü kalitesı  çok güzel değil. Lakin bir fikir oluşturması açısından yükledim. Lila üzerine mürdüm klasik çatlatma. Süslemelerimiz ise dekupaj.
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder