19 Temmuz 2014 Cumartesi

Kutular

 Bu küçük kutucuğun da herhalde her tarafını çekmişim:)) Peçete dekupajını bütün halde yaptığım ilk çalışmam. Son zamanlarda en zevk aldığım teknik oldu peçete dekupajı. Yeni bir peçete tutkalı keşfettim çünki. Elle de uygulanabiliyor. Ayeıca kuruduğunda parlak bir görüntü bırakmıyor. Resimleri sanki kendimiz boyamışız gibi görünüyor. Bunları nasıl boyadın diye soran bile oldu:))
Üzeri kelebek ve çiçeklerle donatılmış peçete arar oldum tutkalın aşkından:) yeni çıkan bu ürünü denemenizi tavsiye ederim.
Herkese ıyı çalışmalar....
 Minicik bir sandıktı bu kutu. Linen üzerine pembe-lila karışımı klasik çatlatma yaptım. Başka çalışmalardan arta kalan kolay transferler ve boncuk boya ile süsledim. Ağız kısmına da iki sıra taş yapıştırdım. Oldukça sevimli oldu.....
 

 
 


Eskitme üzerine (kanyak üzerine kahverengi eskitme) kolay transfer ile hazırlanmış çok amaçlı kullanılabilecek ahşap bir kutu. ben tığ ve şişlerimi koymayı tercih ettim....



İnci beyazı ile boyanmış istiridye kutu....
uygulama yapılırken ilk olarak objemizi tamamen kapanana kadar beyaza boyuyoruz.daha sonra 2-3 kat inci beyazı uyguluyoruz. en son boyadığınız katta dilerseniz fırça ile desenler yapabilirsiniz. zemindeki boya kuruduktan sonra çukurda kalan yerlere bu çalışmamda ben boncuk boya kullandım. Taş ya da fitil benzeri malzemeler de kullanılabilir. kutunun iç kısmını ise lacivert ile boyadım... ancak kadife tozu ile kaplayınca da çok hoş sonuçlar alınıyor bunun için ilk olarak iç kısmına kadife tutkalı sürüp kurumasını bekliyoruz. Kadife tutkalı ılk sürüldüğünde beyaz renklidir. kuruduğunda şeffaflaşır. ancak dokunduğunuzda yapışır. (ben kurumadığını sanıp biraz daha beklemiştim :))) Kadife tutkalı kuruduktan sonra içerisine kadife tozunu bolca döküp elimizle hafif ovalayarak yaydırıyoruz....

İşte aynı kutunun taş ile süslenmiş hali.
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder